Subject: Sikassaare - Kiratsi keskpingeliini rekonstrueerimine, Saaremaa vald, Saaremaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 13:35:20 +0200

Tere,

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Enefit OÜ tellitud projekti
Sikassaare-Kiratsi keskpinge õhuliini rekonstrueerimiseks. Tööde käigus
asendatakse etteantud lõigul paljasjuhtmeline õhuliin kaetud juhtmelise
õhuliiniga. Uuele kaetud juhtmele mittesobivad postid asendatakse uute
postidega samas asukohas. Teemaadele uusi või täiendavaid elemente ei
paigaldata.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.